fredag 7 maj 2010

Dagens bästa

Jag har länge tänkt uppfinna en bekväm cykelsits som inte trycker på precis överallt. Jag hade tänkt utgå från en sådan där ring man som liten fick dyka efter i simhallen och sen göra den mjuk som bomull. Jag har alltså främst varit ute efter att minska på trycket på självaste....mitten. Little did I know att en sådan sits (typ) redan är uppfunnen och idag har jag cyklat med en sådan då jag lånade en kollegas cykel. Underbart I tell you.

Nu kan jag stryka det från min to do-list. Puh. Jag som fasat för den stressiga perioden som arbetslös som komma skall.

8 kommentarer:

Mia sa...

SÅ skönt för dej. Både att slippa utveckla produkten OCH att slippa tryck på..mitten!

Lina sa...

Väldigt skönt till och med. Vill ju inte snacka skit om min egen kristina, men trots sin bredhet är hon inte direkt bekväm. Borde jag månne byta på henne?

Mia sa...

Troligtvis. Vill ju inte få en skrutti... mitt.

Lina sa...

Skrutti? Nu får du allt förklara dig.

Mia sa...

Skruttig/Ihoptryckt mitt eller med u och a if u will..

Lina sa...

Meeh!

Anonym sa...

Jag trodde först att du kallade din mitt för Kristina! :)

H

Lina sa...

Oj nej :D Min mitt är varken bred eller heter Kristina (eller något annat för den delen). Kristina är min cykel och inget annat.