lördag 8 maj 2010

Trimgel

Som någon observant läsare kanske noterar, är jag rastlös och utan att göra. Surfar runt och hittar denna magiska produkt. En gel som gör att man går ner i vikt. En bantningsgel. Klockrent.

På sidan där denna produkt säljs kan man läsa om Framgångsrika exempel.

"Jag har använt Trimgel i 5dar och jag har redan gått ned 1 kg! Jag har inte ändrat min kost eller träning, så det är verkligen av gelen."

"Efter bara fyra dagar är mina lår 4 cm mindre, mina höfter 2 cm mindre och min midja 2 cm mindre. Jag kommer definitivt att fortsätta tills vidare."

"Nu, efter en vecka, har jag gått ned 2,1 kg, mina lår är 4,5 cm mindre, mina höfter 3,5 cm mindre och midjan 4,0 cm mindre. Det är jag supernöjd med
!"

4cm mindre omkrets på 4dar. Holy cow! Och här har jag i en hel vecka plågat mej själv med sockeravvänjning och Lchf-diet! Istället för att ligga på sofflocket, slänga in choko och febrilt smörja in mej med Trimgel.

P.s Jag hoppas innerligt att kvinnan i det andra citatet, fortsätter bara tills vidare. Annars lär hon ju försvinna helt och hållet med detta mirakelmedel!
P.s2 Och angående kvinnan i 3:e citatet. Fattar väl jag det att hon e supernöjd. Hon har ju gått ner 3-4storlekar på 1 vecka!

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag tänkte först att det var en hårgele som gör att man tappar vikt, men nu föll poletten ner även för mig.

Go for it säger jag bara. Verkar ju skitenkelt det där. Och snabbt verkar det gå. Otroooligt.

Mia sa...

Snabbtänkt av dej.

Jaa, vem som helst kan ju smeta gel på kroppen och ligga på soffan. Jag ser redan framför mej mina mått om en vecka. Men.. vad tror du sömmerskan säger? Illusterar gärna i bild!