lördag 15 maj 2010

komplimanger av den finska mannen

Som ni vet har jag en massa totalt urflippade fåniga facebook applications. Jag har ju redan nämnt "Are you interested". Tänker inte räkna upp alla programmen som finns på min facebook profil, jag vill ju inte verka desperat. Något som jag anser mig har kunnat dölja relativt bra hittills. Eller så int. Måste ändå berätta om ett annat av dessa program, "social me". Detta handlar om att spana in heta killar och ge dem komplimanger och vice versa. Ja måste säga att kommentarerna man får kan vara otroligt underhållande. Speciellt då de där purfinska karlarna försöker sig på att ge komplimanger...

Den senaste som jag fick var "Kaunis ku sika pienenä".

Man blir helt enkelt mållös!

3 kommentarer:

Lina sa...

De där finnarna kan det där med komplimanger :D

Anonym sa...

Jag är mållös!

H

Mia sa...

Haha. :D Jag säger Go for it!

Nästan lika bra som Linas anorexi komplimang :)