lördag 1 januari 2011

En idé

Tanken började med hur otroligt mycket jag skulle vilja äta hotellfrukost inom en snar framtid och sedan fortsatte den med huruvida det skulle vara möjligt att fara på en semesterresa till södern. Valter kanske( betoning på kanske ) kunde klara några timmar i ett flygplan nu (några paketrussin, 100böcker och ett gediget sångrepertoar är förutsättningen) så det börjar kännas som om vi kunde tänka oss en resa. Jag har försökt locka med mej ena systern med familj (andra systern med familj är även mycket välkommen, även om det känns som ett mindre möjligt alternativ med en nyploppad spädis) men jag vet inte hur förslaget mottas ännu. Det enda som behövs nu (vad jag kan se) är:
1. Pengar
2. En Plan

Så att..

P.s Om detta inte går att realisera kan jag nöja mej enbart med en hotellfrukost.

11 kommentarer:

Lina sa...

Hotellfrukost är jag med på!

Mia sa...

Ok. Vart ska vi fara?

Lina sa...

Stadshotellet?

Mia sa...

Jag tvivlar på deras frukost men har vi många alternativ? :)

Mr.T sa...

Frukost vid Stadshotellet lär kosta kring 5 eur /pers, och jag har förstått att den är helt okej ändå.

Jag har tänkt bjuda din tvillingsyster på hotellfrukost dit nån helg.

Lina sa...

Jag gillar vad jag ser.

Mia sa...

På riktit? Kan du tipsa min man att göra samma sak! Eller så bjuder du helt enkelt mej istället för Linssi. Okej?

Mr.T sa...

Det innebär ju att stiga upp i god tid, och ifall L inte orkar så kan ja bjuda dig istället ;)

Lina sa...

ShitMajbritt vad jag blev snabbt utbytt. Vankas det hotellfrukost kan jag minsann stiga upp i god tid. Ge mig en chans iaf liksom.

Mr.T sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mr.T sa...

Du är nog på första plats, L ;)