torsdag 30 december 2010

Thanks for dinner

Jag var till Mäcken ikväll. Lite generat kan jag berätta att jag slog till på stort och beställde en El maco måltid OCH en McFlurry. När jag kom hem och skulle börja käka visar det sig att jag fått någon annans beställning. I påsen finner jag två hamburgare UTAN biff?!?! antiklimax. Däremot hade jag TVÅ Mcflurrys. Nå lite dystert tuggar jag i mig en av de bifflösa hamburgarna, franskisarna och en glass och blir proppmätt trots det uteblivna köttet. Nu har jag en hamburgare i roskisen och en glass i frysen. Tänkte att kanske glassen står sig bättre fram till lördag kväll när jag återvänder efter helgens vistelse på jobbet.

Skulle ni ha åkt tillbaka och begärt att få den rätta beställningen?

5 kommentarer:

Mr.T sa...

omg vilken antiklimax faktiskt. Jag fattar inte heller varför man sku villa ha en burger utan biff? Duh liksom. Det är ju det som skiljer hamburgare från semla. Typ.

Vet int dock om ja sku ha åkt tillbaka. Beror på hur amper man sku känn sig just då.

Stor besvikelse hur som helst. ;/

Lina sa...

Jag skulle nog ha åkt tillbaka...trots att det ju tar emot super mycket.

Var det annars nog elmaco fyllning?

Du borde iaf ringa dit nu efteråt så att du får rätt måltid GRATIS nästa gång. Sånt har hänt förr nämligen.

(Kan inte låt bli att fundera om någon vegetarian fått din hambusare med biff.)

Erika sa...

Kan ju hända, den personen åkte nog säkert tillbaka isåfall. Men då borde nån nog tipsa vegetarianen om att det går att köpa semla + cheddarost i cittari också!

Nej det var inte el maco..det var big mac och naco.

Lina sa...

Haha! Onekligen skulle det funka lika bra med semla och cheddarost.

Det hände sig inte så ofta på min tid att någon beställde hamburgare utan biff. Men däremot beställdes det OFTA hamburgare helt utan "kryddor". Alltså enbart biff och bröd. Det förstår jag mig inte på än i denna dag. Det måste ju vara torrare än sanden i Sahara. Typ.

Jean sa...

Jag hade nog åkt tillbaka och förklarat hur gott det är med ost och selma.