lördag 29 januari 2011

Urin

Ja vill int att du smörjer in dina händer med den där handkrämen. Den luktar piss och om någon kommer hit nu tror de att vi har kisat inne.

sa Mr T när jag just smorde in händerna med en kräm som inte luktar så gott i mina näsborrar heller.

Därför vill jag nu meddela alla eventuella gäster att vi inte strittat i hörnen utan enbart försöker bota torra händer. Och kisar gör vi på wc. Otippat.

Och på tal om händer kan jag meddela att jag inte har någon känsel i simhuden mellan lillfinger och ringfinger, och ringfinger och långfinger på högerhand. Min egen diagnos är överansträngd datamushand eftersom det inte är direkt ergonimiskt att använda datorn liggandes. Men hojta till om någon annan har nåt bättre förslag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

möjligtvis karpaltunnelsyndrom under graviditet? eller så bara överansträngd hand då du blivit datanörd nuförtiden ;)

y

Lina sa...

Kunde det vara sån där k-syndrom? Är det övergående?

Datanörd har jag alltid varit, men användningen lär väl nog minska lite då jag får göra annat än ligga på soffan :)

Anonym sa...

jo det är övergående :)

y

Mia sa...

De e säkert nåt farligt. Typ att ett finger kommer att falla av i tur och ordning. Ledsen.

Lina sa...

Det ante mig.