tisdag 18 januari 2011

Saker att se fram emot

Blev inspirerad av Erikas positiva tänkande och började fundera på en egen lista. Det jag har att se framemot ännu ikväll är:

1. Att klockan snart är 9 och ännu en dag har gått och jag får gå och sova.
2. Att höger näsborre kanske snart öppnas och jag åter kan andas och känna lukt.
3. Att jag snart behöver gå på wc och således får stiga upp ur soffan och sträcka på ryggen. Kalas!


PS. Skulle jag skriva en lista som sträcker sig lite längre än denna kväll skulle den nog bli lite längre och lite mer spännande. Känns som att jag måste få det sagt.

6 kommentarer:

Mia sa...

1. Far du på riktit kl.21 och sova ??
2.Hoppas din näsborre blir bättre när K-G föds.
3.TÄNK hur myki kalas det blir när du får börja röra på dej lite mer. Att gå till kylskåpet och ett varv i huset måst ju vara hur vilt som helst!

Lina sa...

1. Klockan nie känns det som att man får fara och sova. Ibland drar det ut till tie dock. Då är jag riktigt nöjd.
2. Det hoppas vi minsann.
3. Tell me about it.

Anonym sa...

Wait a minut nu, K-P ska de väl ändå va?

s

Mia sa...

Nenej Karl-Göran, S!

Anonym sa...

Kalle-Pelle's out? Undertecknad också verkar det som..

s

Lina sa...

K-G is the shit. Kalle-Pelle låter för omodernt :)