torsdag 23 december 2010

Torsdagsmys

Jag tror katterna har julkänslor för här ska det tydligen mysas. Jag skulle snart kunna sticka vantar av allt katthår jag har på mina kläder, too bad att jag inte kan sticka. Kanske jag samlar ihop det och skickar det åt Lina?

Tänk om Cittari skulle vara folktomt just nu, vilken lycka det skulle vara!
Ska fara och se ifall det är nån stackars julklapp kvar i hyllan som önskar få åka hem med mig.
Hoppas jag kommer ihåg att köpa något mot ap-luktande kattandedräkt, då kanske julen inte blir så Kattastrofal!

Happy dan före dopparedan you all!

4 kommentarer:

Lina sa...

Kattastrofal...där fick du allt till det :)

Håller tummarna att cittari har kvar åtminstone en julklapp.

Lina sa...

Och ja, du kan nog skicka håret till mig. Bara du kardar och spinner ihop det till garn först. Efter det kan jag svänga ihop vantar och sockor åt dig. Tänk vilket samarbete mellan dig, mig och kissekatten. Samarbete at it's best.

Anonym sa...

att skicka katthår till Lina är väl som att ge alkohol åt en nykterist?? :) Inte så uppskattat skulle jag ha trott eftersom Lina i tidigare inlägg här på bloggen beskrivit sin "förkärlek" till katter. ;)

y

Lina sa...

True that! Men garn av katthår är en annan femma. Det kunde till och med jag stå ut med.