söndag 19 december 2010

Honungsmelon

Så gott så gott så gott. Nästan som karkki ju.

7 kommentarer:

Anonym sa...

För att få lite variation i honungsätandet, rekommenderar jag Cantelope melon, ifall du inte testat de ren:)

H. En Västermalmsbo som just börjat läsa er blogg *skäms*

Erika sa...

Skäms du för att läsa vår blogg?
Vi ber det ödmjukaste om ursäkt ifall den är genant :D -NOT!
Välkommen!

Anonym sa...

Nej, jag skäms inte för att läsa bloggen!! Jag skäms för att jag började först igår!
Det är ett nöje att läsa er blogg:)

M.B

Lina sa...

Där räddade du allt situationen M :)

Cantalopemelon är också gott. Men honungsmelon är nog snäppet godare. Och vattenmelon är ju nästan lite som knäckebröd i jämförelse.

Anonym sa...

Tyckte att E blev lite vass i tonen där med att förstå mitt inlägg fel...
Så jag måsta korrigera mitt inlägg, så att vi inte blir ovänner! :)

Mia sa...

All well that ends weill, västermalmbo. Nästa gång sötsug kommer ska jag ta melon!!

Erika sa...

Hahaha! Jag bara bråka med Västermalmsbon ;) Inte det minsta vass i tonen :D