fredag 5 november 2010

Random

Om 30 dagar befinner jag mig på Teneriffa. Om 9 månader i San Fransisco.

VARFÖR spelar Lady Line Mr. Presidents låt Coco Jambo? Varför kan dom inte spela t.ex. Lost boyz låt Renee istället? Ännu bättre skulle det vara med Bob Marleys Could you be loved!

Jag undrar om det ordnas speed-dating i Vasa?

Vad läser ni just nu? Jag läser Trainspotting. På finsk slang. Varför? För att det var den ända bok jag kunde tänka mig att nappa åt mig på bibbans bokbytardag i somras.

Till sist "ett lilli tips" åt medbloggerskorna som kollar på program som Hollywood fruar och bonde söker fru, kolla miniserien Kakola på torsdagar kl.22 från Yle2.

3 kommentarer:

Lina sa...

Vågar jag erkänna att jag inte läst en bok på flera månader? Pinsamt tycker jag.

Blir nyfiken på Kakola. Kan det månne vara nåt?

Speed-dating låter kul. Om de inte redan har det i Vasa, borde de inför sånt. Mera fart och dater åt folket!

Anonym sa...

Ska du på resa igen? Vad roligt!
Kommer du till jeppis före?
Njut av värmen!

y

Erika sa...

Jo, nog kommer jag till Jeppis före det, de e ju en månad tills vi far till Teneriffa!
Kram!