måndag 22 november 2010

Humor på väldigt hög nivå

Sånt här tycker jag är riktigt roligt.


Lägenhetens förra ägare hade skruvat två skruvar på väggen i arbetsrummet.

Jag ser det framför mig hur de måttat och haft sig en lång stund före de satt skruvarna på plats. Märkväl att de märkt ut var skruvarna ska komma både med kryss och pil. Totaltsuperöverdrivet tydligt liksom. ÄNDOCK har de skruvat precis under. Festligt tycker jag. En måste ju toka till det lite.

Sen kan man ju fundera hur det kommer sig att vi bott här i snart 2 år och fortfarande är både kryss, pil och skruvar kvar.

Lärarinnan ska ögonblickligen ta fram radergummit.

2 kommentarer:

Mia sa...

haha :) Mycket lustigt faktiskt! Ha du suddat redan?

Lina sa...

Nå, de häran....jag var på gång, men så kom jag av mig. Men snart ska det bort. Tror jag.