lördag 6 november 2010

laatutyöprojekti

Förra veckan fick jag ett märkligt mail av någon människa i firman som jag inte hört talas om tidigare. Av innehållet bedömde jag, att hon av någon konstig anledning hade fått mitt namn i misstag. Tänkte strunta i det, men sen kom jag på att jag nog borde vara schysst och meddela att mailet troligtvis i misstag kommit till mig och kanske någon annan istället blivit utan.

Nähä, så var fallet inte. Det visar sig att jag borde infinna mig i huvudstaden om 2 veckor då gruppmedlemmarna i "laatutyöprojekti" har träff. Gruppmedlem...laatutyö? Me?

joo sidu "sinun vahva osaamisesi oma-ohjaajana on se, mitä toivoisimme voivamme hyödyntää laatuprojektissa."

Och det verkar inte vara någon förfrågan, mera av en order, eftersom jag hamnar att kommentera stuff även ifall jag inte har möjlighet att delta i träffen i H:fors.

Snart kommer det väl ett mail av någon av mina förmän med titeln: SURPRISE!

3 kommentarer:

Frankie sa...

Dehär med infon som ofta funkar så bra i organisationer :)

Lina sa...

Sicken komplimang tänker jag.

Mia sa...

JAg tänker samma! Själv skulle man satsa sina sista kosingar för att åka ner när man e så där oumbärlig!!