tisdag 19 oktober 2010

Styra eller inte styra?

Vet ni det där när man just betalat 200 lucidorer åt Herr Bilservicegubbe och han menar att ytterligare en del (som har med servon att göra) borde bytas ut för c. 600 pengar och att vinterrigarna sjunger på sin sista visa och måste bytas ut snarast? Vet ni?

Det är inte särskilt svårt att hålla sig för skratt då.

Nu funderar jag eventuellt på att skita i att byta ut den där delen för 600 pengar. Jag menar, hur viktigt ska det nu riktigt vara att kunna styra sin bil?



Ps. För att ingen ska tycka att det är allt för usligt med mig (fast det får man ändå gärna tycka) kan jag meddela att vi haft kakkaspår i trappan hela helgen som nu äntligen är bortstädade. Så att. Än är inte allt förlorat.

2 kommentarer:

Mia sa...

oj NEEEEJ!! På riktit? Jag kom tydligen lätt undan. Hittills iallafall. Jag ska ju ännu besikta den så vem vet vad som händer.

Tack gode gud för bajset i trappan.

Lina sa...

Ja men preciiiis! Pappa menar att däcken kan bli runt 400e, så hela kalaset torde bli runt 1000 + dagens 200 euro. 1200e på bilskrället. Jag gillar inte.

Sicken tur att städaren varit och städat trappan. Annars vet man inte hur hemsk den här dagen kunde ha blitt.