måndag 25 oktober 2010

Studier

Jag undrar hur stor sannolikheten är att jag blir godkänd i tenten inkommande fredag?

Därtill undrar jag om serien Sex and the city kan klassas som en tillförlitlig källa? Jag är nämligen inne på fjärde säsongen redan.



Visst har jag läst lite i boken Sexologi, men idag fick jag ett mail av läraren som ville påpeka att jag enbart angett den boken som tentamenslitteratur. Det vet jag väl, tänkte jag, men nu funderar jag ifall det var hennes sätt att säga "You're doomed", då jag inte har läst den finska boken Seksuaalisuus som också hörde till tentemenslitteraturen...

Oh my, oh my. Please let the force of allmänt flummande vara med mig på fredag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du sku ju int ta nå stress med det här "studerande på sidan av jobbet grejen". :)
och tenten går nog bra, slappe av

kram

y

Erika sa...

Nä, int har jag tagit nå stress heller, har ju int läst den andra boken ;)
Bara jag skulle få en etta så är jag nöjd, skulle inte orka skriva om den :(

Lina sa...

Åbo Akademi går ut på att flumma så mycket som möjligt. Jag tippar på godkänt.