onsdag 20 oktober 2010

ARGH

Hade just nästan skrivit klart ett långt inlägg om helgen i Helsingfors, när jag kollade något annat på nätet och min text försvann från blogger. Därav är jag somewhat pissed off så ni får en förkortad version.

* Nervigt att köra på Manskun i rusningstid.
* Albert, vår host for the weekend levererade!
* Helgen invigdes med det obligatoriska sänghoppandet.
*Kelis är inte sig lik, hon var lite för nattklubbsqueen för min smak. Jag väntade och väntade, men hon sjöng varken In Public, Bossy eller Caught out there. Milkshake mixade hon med gamla feelgood låten Holiday, även det en besvikelse när man väntar på the real shit. Som tur drog hon Trick me som en av de sista låtarna och fick dock godkänt efter allt.
* Keikkan var inte så B, som det låter, feelisen var nog på topp och min rumpa skakade. Därtill får hon credits för att vara mycket hot i en peachfärgad velour halare (utan ärmar). Credits får hon också för sina två coola kvinnliga DJ's!
* Hotellfrukost gånger två var topnotch!

All in all, a great weekend!
Nu ska jag kolla Reindeerspotting och äta Ben & Jerry's strawberry cheesecake eftersom jag inte åt något onyttigt alls under helgen. Hö höh.

4 kommentarer:

Lina sa...

Hotellfrukost 2 ggr väger upp alla besvikelser Kelis förde med sig.

Anonym sa...

Verkar som du har levt loppan i "min stad", medan jag semestrat i din. På vilket hotell bodde ni?

hanna.ratata.fi

Erika sa...

Vad har du gjort i Vasa?
Vi bodde på Sokos hotellet Albert.

Anonym sa...

Träffade först Nina J och hennes Marko, sen flyttade vi till hotell Tropiclandia och gick på Allt eller inget med mamma och pappa. Känner dåligt till hotellen här i stan, men jag gissar att det ligger på Albertsgatan.