lördag 28 augusti 2010

While I'm at it

Så tänker jag fortsätta klaga, så jag kan fortsätta min dag efter det.
-jag är gammal.
-jag är singel, därmed även ogift.
-jag är barnlös.
-jag har inget socialt liv, pga.skiftesjobb (självförvållat).
=är totalt misslyckad.

-jag har en hög med disk som inte försvinner trots att jag blundar och koncentrerar mig djupt.
-mitt kylskåp är så gott som tomt.
-jag har kollat igenom första säsongens SATC och har inte köpt den andra säsongen.
-jag har läst igenom de bloggar jag följer med en gång idag och tror inte att någon kommer att skriva flera inlägg förrän imorgon.
-min katt är i Jakobstad.

Så där ja, nu ska jag banka huvudet i väggen, snyta mig, fara till Siwa och handla Jaffa, glass och kanske något i matväg. Sedan blir det soffan och friends eller Reality bites. Efteråt kanske jag fördriver tiden med att skicka corny flirtmeddelanden på Facebooks, are you interested.

3 kommentarer:

Mia sa...

Meeen du e int misslyckad för att du int har de där sakerna ÄNNU!! Och dessutom har du myki annat som andra int har! Du e vältränad och snygg. Du e duktig på ditt arbete. Du reser och ser massa saker. Och de e INTE gammal!!

Lina sa...

1. Inte gammal
2. Måhända. Men det går att ändra på.
3. Se svar ovan.
4. Dra ner på arbetet!
5. Kilometer långt ifrån misslyckad. Väldigt lyckad istället.
6. Disk är en världslig sak!
7. Handla hem en massa gott. Det är ju minsann värd. Bara det hålls i dig.
8. Ta ner "How I met your mother"-serien. Bra substitut för SATC och Friends.
9. Skriv blogg-inlägg istället :D
10. Inga kommentarer.

Summa summarum. Det suger hästb-lle att du inte kan vara med ikväll. Det är den orättvisaste orättvisan att för det första inte kunna vara med och för det andra inte kunna vara med pga. spysjuka! Tvi och blä, jag spottar spysjukan i ansiktet och ger den en rakhöger. Leave her alone!

Erika sa...

Luv you too :)