tisdag 17 augusti 2010

aaand again.

Jag kom hem efter kvällskiftet ca.22:30 och har välkomstkommittén emot mig vid ytterdörren.
Där står Herr Löstand för att informera mig om att han har pratat med grannen som är medlem i husets styrelse och att denna skall komma och prata med mig imorgon. De har nämligen kommit hem från sin resa nu. Sedan önskade herrn mig godnatt.

Jag undrar, stod han där för att ta sig en nypa frisk luft innan läggdags och så råkade jag komma hem just då?
eller såg han i fönstret då jag parkerade bilen på gatan och kom ut enkom för att delge mig detta?

5 kommentarer:

Lina sa...

Helt klart hade han väntat på dej. Du är säkert hans höjdpunkt under dagen. Ta det som en komplimang.

Mr.T sa...

Håller med ! Absolut väntade han på dej :D

Erika sa...

Meeehh! Int vill jag ju att han sku ha väntat på mig, precis som att det sku ha vari nå bra. Hur creepy som helst isåfall :S

Anonym sa...

Kanske du kunde bjuda in honom på några glas rött någon ruskig höstkväll. Han behöver ju i alla fall inte oroa sig för att få lila tänder!

Varför har du flyttat till Vasa och vad har du på G där? Nytt jobb?

Yrvaken Hanna

Erika sa...

Om jag blir riktigt riktigt super ensam kanske jag gör det. KANSKE. Men tack för tipset.
Jag har ny arbetsplats men samma arbetsgivare, en intern förflyttning :)