söndag 8 augusti 2010

Que sera sera!

Bye Bye Jeppis!
Hello Vasa, Vöråstan och Sundom!

5 kommentarer:

Anonym sa...

snyft :(
Men du kommer ju nog hem ofta ;)

h.ylva

Lina sa...

Ja precis! Hem ofta, blogga dagligen och packa väskorna på nytt om ett år. Deal?

I så fall hoppas jag du kommer trivas jättebra i Vasa och med nya jobbstället. Men vi kommer sakna dej.

Kommer du hem på veneziansk? Vi fundera ju ha kräftis då.

Mia sa...

LYCKA TILL på nya jobbet. Jag tror du kommer att trivas i Vasa. MEN kom hem åtm. ti tisdaskaffedejterna! Och KRÄV leduigt ti kräftisen! Kram

Mr.T sa...

Live long and prosper, sa nörden. :)

Hoppas allt går bra. Du kommer att trivas säkert jätte bra! Men glöm int oss i Jeppis!

Erika sa...

Thanks guys!

Observera att det är tisdag idag och att jag är hemma ;)
Har inget internet i Vasa ännu så kan tyvärr inte blogga därifrån.

Jag tror inte kräftskiva är ett tungt vägande argument för att få en ledig lördag, men jag kan försöka mitt bästa!