lördag 28 augusti 2010

Deodorant

Mias inlägg två rubriker ner fick mig att tänka på (och tydligen avslöja) att jag glömde sätta på deo efter duschen i fredags. Det känns naket, otryggt och otrevligt. Speciellt då jag kom på det i samma sekund som jag kurvade in på arbetsparkeringen (en har ju gått och fått jobb ju). Och ännu mera speciellt då man nästa sekund inser att man har gympa på schemat.

Som tur är, är jag en rätt så liten person med en liten (vill jag tro) svettproduktion (too much information?) och jag hoppas innerligt att dagen förflöt utan att någon kände att de behövde hålla andan som Mia i kassakön. Således har denna historia inga likheter med Mias, men jag kom nu bara att tänka på det! Så att.

Och på tal om att vara liten så undrade en elev i tisdags om jag är 12 eller 19.

Ganska nära iaf.

5 kommentarer:

Nyfiken sa...

Å vilketdera är du, 12 eller 19??

Lina sa...

(19 + 12) - 4......runda slängar

Nyfikenheten stillad sa...

SÅ GAMMAL????!!!!!

Mia sa...

Tror det är lite sent för dej att börja vara pryd angående din svettning. Du har bloggat om din vårtor!! Svett är såå mycket mindre äckligt.

Lina sa...

Vårtor = hög äckelfaktor. Svett = hög mysfaktor. Check!