torsdag 1 juli 2010

Kronprinsessan

När jag hade varit och handlat idag och stod och plockade mina varor i plastpåsarna märkte jag att tanten brevid hade något på hjärtat. Hon tittade på mig och log, tills hon inte kunde hålla sig och utbrast: "Det är som det skulle vara självaste kronprinsessan Viktoria". Jag svarade något i stil med haha och att jag hade hört det förut. "Ja, det har du säkert" sa tanten.

Gosh måste jag beställa tid till en plastikkirurg och göra min haka mindre, eller what's the deal?

4 kommentarer:

Lina sa...

Det e så kul de där att tanter tycker du liknar Vickan :) Men de får du minsann ta som en komplimang! Och säkert piggade du upp tantens vardag massor.

Lina sa...

Och nej, du behöver absolut inte operera hakan. Den e fin!

Erika sa...

Nå då det e ju inte ens bara tanter.
När vi var i Stockholm förra sommaren var det två killar från Schweitz som sa samma sak...

Mia sa...

Haha. Men det stämmer ju faktiskt. Och svar:nej, angående hakan!!