torsdag 22 juli 2010

Sorry



Om löven är gula, temperaturen kring 12 grader och det är höst imorgon, är det mig ni skall skylla på. Jag har nämligen köpt en ny kalender idag. Sorry!

I kalendern ska jag fylla i mina arbetsskift (läs: 14-23), föreläsningarna jag skall gå på och tenterna jag skall skriva. Jag skall också skriva upp när mina medbloggerskor och andra vänner kommer och besöker mig i Vasa, plus alla kaffedejter jag skall gå på med nya människor som jag
träffar.
Jag känner på mig att det kommer att bli mycket. Jag är pikupiku lite nervös.
Men jag skall "tänk positivt" som Thomas sa och tänka "du kommer nog att trivas" som Toscha sa.
It's all good.

3 kommentarer:

Mia sa...

OJ! Ja känner spänningen med ny kalender och alla nya saker man får uppleva. Nästan lite avis på dej. Nästan att jag längtar tillbaka till studielivet i Helsingfors. Åtm. för en stund :)

Erika sa...

Nå det är väl inte kalendern som är upphov till spänningen :)
Men ja, det var nice i Helsingfors, trots att vi nu inte var så wild and crazy :)

Mia sa...

Men i mitt minne så var det ibland mycket wild and crazy. Men mitt minne spookar med mej ibland när jag ser tillbaka vad man gjort :)