tisdag 13 juli 2010

Am I right or am I right?

Jag skulle helst äta alla mina måltider utomhus på sommaren. Det är ju bara så nedrans trevligt. Därför önskade jag att vi skulle inta vår måltid hämtad från McDonalds (en försöker ju vara lite romantisk mellan varven) ute på gården (i skuggan) hos mamma och pappa idag.

Nåväl, gubben gick med långa tänder på detta men satt mest hela tiden och vispade insekter ur ansiktet och väste fram mellan tänderna att han hoppas jag njuter. Och jag njöt minsann för oss båda.

Nu till en fråga: är det bara jag som anser att värmeslag och insekter till trots så är det bara såååå värt det att äta ute?

3 kommentarer:

Mr.T sa...

Lätt för dig å säg då inte de är typ alls intresserad av dig!

Naja sa...

Jag är som Lina, ganska impopulär och tar dem med en nypa salt, så jag äter hellre ute med allt vad det innebär än inne med allt vad det inte innebär.

Lina sa...

Yes! Stora hjärnor tänker lika.