fredag 23 juli 2010

Sommar 2010

För några månader sedan planerade jag sommaren och vad jag skulle göra under sommaren. Jag kan konstatera att jag lyckats relativt bra hittills!
1.Jag HAR cyklat ganska mycket, dock inte varje dag. Men jag känner mej nöjd ändå.
2..Simmat i skitit Larsmo vatten har jag gjort men jag tror att jag inte bastat på villan ännu i år. Måste åtgärdas snarast!
3. Använda högklackade skor? Hur tänkte jag här ? Högklackat hade jag på bröllopet, det får räcka!
4.Leka i sandlådan har jag minsann gjort. Druckit både den ena och andra kaffekoppen och ätit sandkakor.
5.Hm.. kört bil har jag oxå gjort men för att tell u the truth så har jag backat i 2 bilar! Små missar, som tur.
6. Ingen picknick vid Aspegrens ännu. Det måste ordnas ännu i sommar.
7. Vara på villan ofta har jag lyckats med mycket bra, tack vare att det varit så fint väder.
8. Har inte hoppat på någon trampolin. Äger ingen ännu...
9. Grillkväll i Pörkenäs- check! Roligt hade vi.
10. Gift mej har jag gjort och är numera anständig fru!

3 kommentarer:

Lina sa...

Bastu på villan är jag med på! Jag har ju inte ens simmat ännu i sommar.

Mia sa...

Picnic på Aspegrens dissar du då mao ??

Lina sa...

Typ.