tisdag 10 januari 2012

Sagt i natt

Det låter som jag skulle ha nån promille i blodet, sluddrigt och inte så lätt att tyda, men det lät som jag skulle ha sagt följande saker:

"Djooobba" (?)
"Extra penga så ja kan slut rök å to de"
"'keeeyy, jä har ni".

Jepp, jag har alltså köpt en bandspelare. Testade den första gången i natt. Har absolut inget minne av att ha sagt något, så jag trodde bandet skulle vara tomt när jag lyssnade på det i morse. Det var lite kusligt att höra att jag visst öppnat käften.

Det där med extra pengar och att sluta röka var ju verkligen logiskt. Jag som just gått ner i arbetstid och inte röker.

Vill ni jag skall skriva fler inlägg om natt-snacket, eller ska jag behålla det för mig själv?

3 kommentarer:

Jean sa...

Berätta!
Snälla!

Lina sa...

Shit va spännande! Det är ju som att du pratar till dig själv från ditt undermedvetna ju. Berätta mera.

Mia sa...

Jag är helt fascinerad!!! KLART du ska berätta. Helst varje dag.

Va glad jag blir att höra att du gått ner i arbetstid!