söndag 22 januari 2012

10 cm

För 7 lucidorer får man läderhandskar med väldigt mycket tumme. Från Prisma. Skynda fynda.


Bilden gör inte handskarna rättvisa. Det syns inte hur sjukt mycket tumme man faktiskt får för sina pengar. 10 cm alltså. Det är mycket tumme vill jag lova. Väldigt mycket mer än man egentligen behöver.

Om man nu inte råkar ha lika lång tumme som långfinger.

Om man har lika lång tumme som långfinger skall man minsann inte sumpa sin chans. Det kan inte vara ofta ett gyllene tillfälle som detta dyker upp. 7 euro. Prisma. Hopihopi!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker den ser lite snuskig ut den där bilden på lädertummen :)
Eller det är säkert bara jag som inbillar mig det :)

y

Min pysselverkstad sa...

Ja det är nog nåt som känns lite konstigt med bilden. Man får ju nästan rysningar. Hua.

Lina sa...

Ja men visst gör det. Det är något lite snuskigt och äckligt med läder helt enkelt. Utan handsken skulle det ju vara en helt annan sak, eller hur?

Men om vi bortser från det äckliga. Ser ni hur sjukt lång tummen är?

Anonym sa...

Ja, hansktummen är rent vidrigt lång. Någon borde avgå, men vem?

Lina sa...

Vidrigt var namnet. Kan vi skylla på någon politiker månne?

Anonym sa...

Kan EU vara inblandat? I så fall går ju t.ex. Timo Soini fri.

Mia sa...

Men herriguud va lång tumme! Kanske du borde passa på att förvara nåt där? Som Phoebe i Frends som förvara sitt läppstift i "hålet" i pojkkalsipper!

Lina sa...

Där sa du något. Jag skall föreslå det åt Mr T. Det är hans handskar.

Jean sa...

Jag har hört att 10cm inte är så värst mycket.