fredag 11 november 2011

Oartig mardröm

Jag drömde att jag, en kompis och våra barn somnade i sovrummet på villan. När jag flera timmar sedan vaknade hade en karl kommit in i villan och flyttat mig och kompisen till vardagsrummet och satt och lekte med våra barn.

Jag blev förstås skiträdd och skällde ut karl efter noter (noterna?) och försökte reda ut varför han flyttat på oss och vad han överhuvudtaget gjorde där. Då tyckte plötsligt alla andra (som på drömmars vis dykt upp bara så där) att jag var OARTIG!

Så jag bad karl om ursäkt.

Det är ju klart som korvspad att det är helt okej att ta sig in i andras villor, flytta på sovande människor och leka med deras barn. Men att skälla ut någon...Huujedamej!

Ps. Jag vet att det finns bättre fredagsunderhållning än att berätta om sina drömmar. Men det här var allt jag hade att komma med denna gång. Bättre lycka nästa gång.

2 kommentarer:

Mia sa...

Men hur vakna ni int när han lyfte er, DET undrar jag. Och jag tycker oxå de e rätt så oartigt att skälla på ngn så där.. speciellt om han nu agerade barnvakt sålänge ni sov ;)

Lina sa...

Ja det funderade jag också. Det var ju det som var så mystiskt. Jag tror så här i efter hand att han hade drogat oss. Allt för att få leka med våra barn! Snacka om att vara desperat.