söndag 27 november 2011

Ibland har man tur

I fredags hade min bil tid till bildoktorn och jag var sjukt nervös för rellus skull.. (eller egentligen var jag ju mer nervös för min plånbok.) Hursomhelst, så gick det hela rätt så snabbt och jag fick sedan hämta en friskare Rellu direkt efter lunch och jag blev endast 235e fattigare. Alltså inte helt farligt. Pojken i "kassan" meddelade att de hade haft tid att åka och besikta bilen för min del också. Helt utan att jag bett om det och detta fick jag alltså betala 5e för. Lite irriterande men.. det kändes inte som läge att börja klaga på 5e när jag kom undan rätt så "billigt".

3 kommentarer:

Lina sa...

På riktigt? Hade de besiktat bilen åt dig? Jag skulle betala minst 10e för att någon skulle göra det åt mig. Minst.

Fast jag kan ändå känna att det är konstigt att man går och gör en sådan sak utan att fråga kunden. Lite att man funderar om de också skulle byta ut vinterdäcken för att de ser nötta ut eller sätta in en motorvärmar för att de tycker du behöver det.

Kanske inte riktigt samma sak. Men nästan.

Anonym sa...

Så det blev alternativ C) då, eller...?

Anonym sa...

Närmare C än A, ja :D

H.Mia som inte kan logga in på sitt google-konto (?)