måndag 6 juni 2011

Värdigt.

Vet ni det där när det ringer på dörren och man är fortfarande i pyjamas. Och man kikar i titthålet och kan konstatera att det är postgubben med ett paket som inte ryms genom luckan.

Vet ni?

Då är frågan om man ska öppna dörren iförd pyjamas för att man är så nyfiken på paketet eller om man ska behålla sin värdighet och skita i att öppna.

Nyfiken som jag är öppnade jag. Men var paketet till mig? Svar: nej!

Summa summarum: inget paket och ingen värdighet. Och klockan är bara 9. Väl så.

4 kommentarer:

Erika sa...

Och jag som hann bli nyfiken på vad du hade beställt!

Lina sa...

Jamen precis! You and me both.

Men Mr T hade beställt ett simpelt gummiunderlägg till macbooken. Tråkigt i kvadrat liksom.

Mia sa...

Lyllans er som HAR ett kikhål tänker ju jag. För jag öppnar dörren i blindo.

Lina sa...

Kikhål är typ jättebra. Nästan som ägg ju.

Fixa ett säger jag. Alltså ett kikhål.