måndag 6 juni 2011

På tal om falukorv

Idag har jag:

Kammat hem vuxenpoäng då jag var och provkörde en bil alldeles ensam. (kan man samla vuxenpoäng längre i den här ålder?!)

Jag har hört på då grannfrun muttrat och ropat för sig själv på gården, sika och vittu är två exempel på orden hon använde. När jag sedan varit och handlat och korsade innergården, stod hon och försökte samtala med en annan av de inneboende och passade på att ropa huora efter mig.

Jag har också haft en god tanke om att besöka gymet, men på något sätt slutade det med att jag bakade makroner. WTF happend?!

Och nu ska jag sticka i väg till naturreservatet för ett nattskift, få se vad jag bongar för djur i natt. Igår var det två stycken harungar, kvällen innan en vitsvanshjort och en räv.

G'Night folks!

4 kommentarer:

Lina sa...

Sicken otrevlig granne! Vad hade du gjort för att förtjäna ett sånt namn? Har du skaffat nytt jobb eller?

Lina sa...

Och vad provade du för bil?

Erika sa...

Jag har aldrig ens talat med kvinnan, hon var bara extra urflippad igår. Det är samma kvinna som man inte skall låna pengar till, vilket jag blev informerad om av en annan granne när jag just flyttat in. Så nej, jag har inte gått och bytt bransch!

Jag provkörde en lite Pösö, helt okej, helt okej.

Mia sa...

Vad e de med er människor och era grannar?!?! :D