tisdag 28 juni 2011

39 dagar

Roadtripen i USA närmar sig med stormsteg ju! Resfebern smyger sig på, snart slutar jag väl sova på nätterna också!

Idag har jag brännt pengar på rean. Jag skulle till stan för att kolla in solglasögon, någon lämplig huvudbonad inför resan samt resväskor. Köpte jag något av dessa saker? Svar nej. Istället kom jag hem med lite kläder. I so need to focus.

Jag har också förberett mig inför resan genom att checka mina försäkringar, köpa solkräm för ansiktet samt bepanthen (för solexem) och åksjukepiller.

Nu ska jag fortsätta min lediga dag med att övningspacka. Nån som kan rekommendera bra resväskor som rymmer ca.3 veckors packning? Leta koma baa, isåfall!

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad tror du om magväska? För packningen alltså. H. Grön-av-avund

Erika sa...

Idag när jag fundera på hurudan martaslungo jag ska satsa på att ta med, en vanlig axel bag, pluss en liten krogväska, kanske en ryggsäck? Då slog det mig att magväska sku ha vari the shit. Men så retro tror jag inte att jag kommer att bli.