måndag 17 oktober 2011

Att inte riktigt förstå sig på

handväskor!

Min mamma påstår att jag har pippi på att köpa dem. Det har jag inte alls. Jag har bara väldigt svårt att hitta en som jag känner mig rätt i.

Problemet är inte att hitta en fin väska utan snarare att jag inte riktigt vet hur jag skall bära dem.

Hålla den i handen känns liksom jättejättefel.

Och den här stilen har jag heller aldrig förstått mig på. Har inte ens vågat försöka. Känns ju bara så dumt att man ska gå armkrok med sin handväska och samtidigt spärra så där onaturligt med handen. Den går bort!

Axelväskan är kanske (bilden till trots) den stil som känns bäst för mig men samtidigt ändå helt fel.

Jamen ni ser ju hur hopplöst det är.

Finns det ett snyggt sätt att bära en väska eller måste jag hålla mig till marimekkobörsar i evighetamen? You tell me!

5 kommentarer:

Mia sa...

De e onekligen ett stort problem detta. Hur är det att ha den på Axeln utan att den hänger snett över magen ?

Lina sa...

Oj den hade jag glömt bort. Den är eventuellt värst av alla.

Erika sa...

Hahaha :) Vilka fina och talande bilder! Den som är överst ser ju åtminstone mest nöjd ut av dem alla!

Anonym sa...

Prövat ryggsäck? Bra om man har händerna fulla med ungar.

Lina sa...

Ryggsäck är ju en bra idé. Men det funkar ju inte riktigt i alla situationer.