torsdag 22 september 2011

Gårdagen

Igår var det Wasa by Night och efter krogrundan; Amarillo, amarillo bar, Cella, Potero, Crystal, Ollis, O'malleys och sky inkasserade jag min allra första och högst antagligen sista WBN t-skjorta!! Vi började 12:30 och var klara kl.17. Rätt så effektiva eller hur?

Därefter tog vi en taktisk paus hos Sannas och fortsatte sedan svirandet på stan kl. 22. När man kom till stan trodde man att Hursti sällskapet var i stan. Köerna till nattklubbarna var lika långa som hans brödköer, och vi fick nöja oss med att dansa oss svettiga på Royal och Cella. Vi kom oss in till Fontana 01-tiden men då var vi redan så utmattade så det räckte med en eller två spice girls låtar innan vi valde att avsluta kvällen.

Kontaktlinserna var på och jag urskiljde faktiskt några godingar i folkmassorna. Gjorde jag något åt saken? Niet!

Huvudvärken var ett faktum i morse, men samvetet påminde ändå om den där magisters-semi träffen på skolan kl.13.

Nu har jag svårt att avgöra ifall pulsen är hög pga. gårdagens alkoholintag eller pga. stressen över att det förväntas av mig att jag bestämmer graduämne genast, men helst igår.

2 kommentarer:

Lina sa...

Grattis till t-paitan ;)

Mia sa...

:D Låter som en kul kväll i varje fall!!