fredag 4 februari 2011

Besviken

Tittade på Bygglov här för någon dag sedan. Gillar att de hur de förvandlar något råddigt och fult till något städat och snyggt. Förra avsnittet gjorde mig dock mäkta besviken.

Varför? undrar någon.

Jo för att de började med att berätta hur de tänkt omvandla köket (vilket de brukar och vilket är helt okej) och visade samtidigt efterbilderna (istället för att visa ritningarna som de brukar).

Jag menar dit for ju hela pointen med att se programmet. Jag blev bara såå besviken.

Och på tal om TV (mitt specialområde för tillfället) kan jag nämna mina absolut hatprogram.

1. Project runway. Sänds dagligen från olika kanaler och i repris gång på gång på gång på gång på gång. Det var inte bra första gången och är inte bra 56:e gången heller.

2. Sveriges värsta bilförare. Såååå dåligt. Och sååå fake. Ingen kan vara så där dålig på att köra bil. INGEN! Så vad är det för vits att göra ett program om töntar som låssas köra bil dåligt. I don't get. Och på bästa sändningstid dessutom. Hmpf!

7 kommentarer:

Mia sa...

Alltså fattar inte riktit vad de gjorde fel i bygglov? Visade de "efterbilderna" redan i början av programmet eller hur menar nu ?

Project runaway har jag aldrig sett och endast 1-2min av Sveriges värsta bilförare. Totalt uselt program.

Lina sa...

Ja de visade efterbilderna typ 5 min in i programmet. Hur dåligt som helst.

Anonym sa...

Hehe, Misse, I think it is project RUNWAY, not runAway :)(but I´m not sure). Sku ju vara bra mycket roligare om det vore det senare!

s

Mia sa...

:D Potatoe, potaatoe I´d say. Låter inte vidare intressant hur som helst!

Lina sa...

Den var bra S :)

Mikaela sa...

Sveriges värsta bilförare är inte fake kan jag säga ;)

Lina sa...

Ooops! My bad. Får väl så lov att tro dig då :)