torsdag 7 april 2011

Go Woody

Idag har jag jobbat morgonskift för en gång skull, bra så. Det var även sista dagen för min söta praktikant. Hon måste säkert ha tyckt att jag har varit en total yrboll de här 6 veckorna, men snäll som hon var sade hon att hon varit nöjd med handledningen. Vad är kutymen med praktikanter egentligen? Borde man köpa något åt dem då de är sista dagen?


Resten av dagen har jag bara slappat pga. förkylningen jag egentligen inte skulle ha tid med. Men jag har i stället haft lite quality time with me and myself. Två filmer. Happy Thank You More Please, en feelgood film med relativt snygga karlar, inte helt fel. Den andra, You will meet a tall dark stranger av Woody Allen och den var, ja Woody Allen. Vem gillar inte Woody Allen och de passionerade karaktärerna i hans filmer, all drama och alla intriger! Go Woody!


Nu ska plocka huvudvinsten i Makuunis tävling, 100 000€. Så ifall ni inte hör av mig på ett tag, så planerar jag troligtvis mitt tjänstledigt och några månader i Karibien!


Inga kommentarer: