söndag 3 april 2011

Andas in, andas ut

Idag har jag kokat knäck och försökt backa en bil med en släpvagn med lock på. Knäcken lyckades, tror jag, backandet lyckades inte. Men som tur backade jag åtminstone inte i något. Förutom att jag har backat så har jag packat och sedan hade plötsligt 13 arbetstimmar gått. Och så skulle jag snylta på jobbets kopieringsmaskin, glömde bort det och glömde sedan boken jag skulle kopiera ur på jobbet. Imorgon är jag ledig, då ska jag börja min dag med att hämta den j*vla boken, sen borde jag skriva ungefär 6 sidor text etc. etc. etc. 12 dagar sen tar jag semester. *edit: Knäcken lyckades inte, den liknade mer smält dumle. Hur många sätt kan man koka knäck på? Och vad gör man för fel när man misslyckas?

5 kommentarer:

Lina sa...

Knäck i april? Nu blev jag alldeles fruktansvärt sugen på det!

Erika sa...

Knäck kan man väl äta året runt? Int för att jag hann smaka nå men. Det var lite färdgods för de som skulle på skidresa från jobbet!

Mr.T sa...

Knäck sku nog faktiskt vara gott. Röstar "JA" för knäck.
Packar? Vart ska du, Erika?

Erika sa...

Jag packade bara åt Vuokatti resenärerna. Men snart blir det att packa själv också, man får ju semester så småningom :)

Lina sa...

Det känns som att knäck hör julen och februari till. Men jag kan ha fel.

Känns aningens sugit att måsta koka knäck och packa åt andra som ska på resa. Tur att du har egen resa att packa inför snart. Ska du månne koka knäck till flyget då?