onsdag 6 maj 2015

Hur det gick när Lina sku köpa solglasögon

Jag har köpt nya brillor. Nappade på ett erbjudande där man skulle få ett par solglasögon på köpet. Little did I know att på köpet betyder 60€ på Instrumentarianska. 

Oh well! 60€ känns ingenstans i min arbetslösa plånbok så det är inte det som stör mig. Det som stör mig är att jag råkade välja ett par som var fula som stryk! På riktigt. Ett par snygga bågar med fönsterglas ser liksom helt annorlunda ut med bruna linser i. Believe you me! Och för den som inte tror mig kan man fråga Mia. Hon hoppade förskräckt till och började sedan skratta när hon såg mig. Tröstande sa hon att jag kan ha dem i bilen och på villan! 

Så att.....nu vet ni var jag hänger i sommar då solen skiner.

1 kommentar:

Erika sa...

Hahah! Jag kan inte vänta tills jag får se dem!