onsdag 6 maj 2015

Hei Moi

Igår fick jag en vänförfrågan på ansiktsboken av Hei Moi. "Hei" hade ingen profilbild, ingen information om sig själv förutom att han bor i Jakobstad, inga vänner. Profilen var skapad nyligen. Ja skickade meddelande till "Hei" lite frågande. "Hei" tyckte att vi skulle träffas, eftersom hans hjärta klickade för mig och för att han på basen av mina bilder kände att vi skulle älska varandra djupt och bli tillsammans. "Hei" tycker vi ska träffas eftersom jag är singel och söker livspartner och det gör han också. "Hei" skrev att han är en snäll och ärlig man. Han bad om att få min telefonnummer och jag bad att han skulle ringa sin mor istället.
Ibland är mitt liv så oliiiiiiiidligt spännande!

3 kommentarer:

Lina sa...

På riktigt? Alltså på riktigt?

Erika sa...

Japp! 😂

Mia sa...

Vart ha min kommentar försvunnit!!? Ha säkert tryckt nå fel... Anyway... Borde du int ge de en chans Hej Moi verkar verkligen genuint intresserad. ��