fredag 29 juli 2011

Planen

Eftersom jag inte har något att göra innan jag sticker iväg på nattskift, tänkte jag delge er reseplanen för the amazing USA ROADTRIP 2011!!

Så ni inte skall bli uttråkade av exakta datum/tidtabell, nöjer jag mig med att endast berätta vart vi skall åka.

Avfärd 6.8 Första etappen:
San Francisco-Los Angeles-Laguna Beach-San Diego-Death Valley-Las Vegas (med en dagstur till Grand canyon).

I Las Vegas dumpar vi bilen och tar flyget till New Orleans.

Andra etappen med bil: New Orleans, Lantana, Key West, Miami Beach.

Hemfärd 27.8

:))

7 kommentarer:

Lina sa...

Men varifrån startar första flygt?

Mia sa...

Låter ju urtrist. TUR att vi får stanna hemma!

Erika sa...

Vi tågar ner till H:fors och flyger därifrån :)

Sabrina sa...

Trevlig resa. Jag stannar här och hatar alla som åker utomlands. :)

Mr.T sa...

Det lär vara JÄTTE varmt i Death Valley (hence the name?), så packa med JÄTTE mycket att dricka osv :)

WTF är Lantana?

Mr.T sa...

Ja, och så glömde jag att säg att resan blir A.W.E.S.O.M.E. no doubt, och jag är inte alls avundsjuk.. bara JÄTTE.

Jean sa...

Känner bara att jag måste dela med mig av det första jag kom att tänka på när jag läste de olika ställena.
Det här bottnar säkert inte alls i avundsjuka.

San Fransisco - Otaliga uppförsbackar
Los Angeles - Smog
Laguna Beach - Hajar
Death Valley - Sand och sånt
Las Vegas - Neon och prostituerade
New Orleans - Fortfarande en sönderblåst soptipp väl?
Miami - Coolt! Hälsa Dexter från mig!