torsdag 28 juli 2011

Naturen levererar

Skogsporr igen ju!

Klockrent!

7 kommentarer:

Far & morfar sa...

VAR ha du hitta dedär? Hoppas de int e på villan! Där rör ju sig massor med oskyldiga barn och barnbarn,

Erika sa...

Haha! Det där förgyllde mitt nattskift! Kinky! Är det på grund av sånt här som du valde att läsa biologi som biämne?

Mia sa...

Erika, det var faktiskt jag som hittade den. Men Lina var ju förstås inte sen att haka på!

Pappa: Jo, på villan. Massa skogsporr är vi omgivna av. Kanske för klarar hur vi blev som vi blev ?

Lina sa...

Svamptuttarna hittade den äldre systern och denna rot hittade Mia. Jag bara dokumeterar vad de hittar och är således helt osyldig. Men jag skäms lite över systrarna. Det gör jag.

Lina sa...

Jag och med dokumeterar menar jag otippat nog dokumenterar.

Kanske Mia kan passa på och förtydliga (för tydliga?) var man gör då man för klarar?

Mia sa...

Jag har ingen lust att för klara!

Lina sa...

Check!