torsdag 5 maj 2011

Rhodos i bilder



Kalithea. Fungerade som badanläggning under antiken.



Kalithea igen.



..och igen.




Gamla stan i Rhodos.




"The dog crew" som varje morgon gjorde sin morgonlänk längs stranden.




Det var inte riktigt turistsäsong ännu i slutet på april och grekerna hade inte direkt bråttom med att sätta fram solstolarna.





Havet var vackert, och kallt! Själv tog jag såklart ett dopp, annat var det med min mor - den landkrabban.





Så lekte jag i sand- jag menar stenlådan.


Givetvis fanns där ju också en hel del vackra män. Efterklok som jag ofta är, kan jag konstatera att jag borde ha fotat dem också. Inget fel med Vasa, men utsikten är inte den samma!

1 kommentar:

Lina sa...

Tur att det snart är sommar här. Annars skulle jag bli bitter av dessa bilder.