lördag 19 mars 2011

Lööööödaaan

Idag har jag:
- Städat
- Kopierat bilder, dokument etc. till min externa hårddisk
- Planterat om grönväxter
- Handlat
- Bakat semlor
- Zumbat

..och egentligen borde jag ha läst till tent. Oj så det kan gå!

och nu kokar kaffekokaren kaffe så jag ska orka vara ute hela natten tillsammans med en ny fin vän och ett par gamla fina.

Idag på Zumban dansade vi till nån indisk musik och viftade frenetiskt på händerna som vi höll framför ansiktet. Jag tänkte börja storgarva eftersom jag kämpade med att inte visa bägge långfingren medans vi höll på. Det skulle ha passat perfekt! Ledaren tittade på mig och konstaterade "jo, nog får man skratta nog". Jag undrar hur hon skulle ha reagerat på mina långfinger?

2 kommentarer:

Lina sa...

Hoppas ni har kul ikväll! :)

Mia sa...

De där med extern hårddisk låter så invecklat för mej att jag blir imponerad!!!