torsdag 17 mars 2011

error

Hej hej!

Still alive, men jag har starka misstankar om att min laptop håller på att ge upp. Den har nämligen gett mig följande budskap de senaste veckorna: "Non system disk or disk error. Replace and press any key when ready". Jag har försökt ge den, den enda första hjälp jag kan, att starta om den. Det funkade rätt bra ett tag men iförrgår trodde jag det var finito. Då plötsligt idag fick den nya krafter. Tror ni att detta är den sista kraftansträningen? Jag tror inte jag vågar stänga av den överhuvudtaget nu ifall this is it. Borde vi slå vad om hur länge den kommer att fungera ännu?

Så där annars har jag inget att berätta. Borde väl hitta på nåt fanstyg till helgen så jag har nåt att skriva om. Men hur i all världen ska jag toppa det att medbloggerskan har gått och blivit exhibitionist!!

3 kommentarer:

Mia sa...

OJnej, jag beklagar angående laptopen. Vår börjar oxå sjunga på sista versen. Jag ger din dock 2veckor förrän den ger upp!

Lina sa...

Osis med datorn. Det blir till att köpa ny snabbt så att inte bloggandet blir lidande.

H. Exhibitionisten

Jean sa...

Hej,
nu är det hög tid att köra en backup på alla filer du vill spara till eftervärlden.