fredag 3 augusti 2012

Plankan

Min förkylning har gjort mig lagom rastlös när jag inte kunnat träna. Därför tänkte jag nu köra plankan varje dag i 14 dagar. För att jag ska minnas och orka göra det, tänkte jag att det får vara en tävling för Mia och Lina. Jag börjar imorgon genom att göra plankan så länge jag orkar, sedan rapporterar jag ökningen (minskningen?) i sekunder på bloggen med jämna mellan rum. Efter 14 dagar, dvs. 17.8 får Mia och Lina gissa hur många minuter och sekunder mitt maxresultat varit under denna tid. Den som gissar närmast vinner en vinflaska!
Jag kommer förstås inte att avslöja vad starttiden är, men så mycket kan jag säga att starttiden kommer att ligga mellan 2 och 4 minuter.
Snälla säg att ni vill leka?

3 kommentarer:

Lina sa...

Klart vi vill leka! Speciellt om det ligger en vinflaska i potten :) Borde jag köra samma tävling med mina armhävningar så jag sku komma i gång igen? :)

Erika sa...

Yee, bra! Och absolut ska du göra det :D

Mia sa...

NU e jag me!!!