söndag 5 augusti 2012

Grattis till mig!

Eftersom mina medbloggerskor inte hade fixat en trubadur iklädd brandmansklädsel för att väcka mig i morse med en sexig version av Happy birthday, så får jag väl själv se till att det blir en bra start på dagen!





Grattis till mig!
För övrigt kan jag meddela att Plankan tävlingen är igång, trots att Mia inte längre läser denna blogg! Men jag känner mig snäll idag och tvingar henne att delta i allafall! Igår var starten och tiden låg mellan 2 och 3 minuter. Dagens resultat +9 sekunder.

6 kommentarer:

Lina sa...

Ååååh, nu skäms jag! Visserligen skickade jag ju sms men jag glömde ju bort att bifoga en snygg karl. Kan du förlåta?

Erika sa...

Jo, gratulationerna kom fram! Men kom ihåg karlen till nästa år, det är okej den här gången :D

Lina sa...

Karl nästa år, check!

Mia sa...

Sry angående hotta karlarna.. men faktum är att jag och Lina VISST hade klätt upp oss till brandmän och stod utanför ditt fönster igårmårse! Du menar att vi sjöng för sakta alltså ??
(Hoppas mina gratulationer oxå kom fram på telefonen!)

Erika sa...

Ja trodde det var nå fiskmåsar som var i farten ;) Jodå, gratulationerna kom fram och mottogs med glädje!

Lina sa...

Det är svårt att göra sig hörd till sjunde våningen. Du borde flytta neråt. Kan jag fresta med en trea på andra våningen på rådhusgatan kanske?