tisdag 3 april 2012

Marknad

Ni vet dammsugspåsar?

Hur svårt är det inte att köpa dem? Kunde man inte ha kommit på någon bättre lösning bäck in da dejs?

Försökte mig på ett köp idag men upptäckte att jag hade för lite information med mig. Men istället för att göra ett nytt försök tänker jag marknad. Vad tror ni om det? Föreställer mig att det bara är att berätta vad man har för sugare och så slänger marknadsgubben rätt paket i handen på mig.

Rätt? Fel? Och det viktigaste: är det billigare? Någon som vet?

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja men de e ju en heel vetenskap att köpa damsugarpåsar! Nästan sko de va lättast att ha med hela damsugaren ti butiken!!

Jag tror hårt på marknad. Men NÄR är den och kan du vänta med damsugandet tills den kommer till stan ??

Lina sa...

Nå nog ryms det väl alltid lite till och lite till och lite till i de där påsarna så jag tänker att jag skall klara mig till marknaden. Brukar den inte vara i april?