måndag 8 augusti 2011

San Francisco

Hej mamma!
Allt ar bara bra har! Vet inte om du fick Sandis meddelande men min telefon fungerar alltsa inte!
Idag borjade vi dagen med att ga runt till bilfirmor, for att i de forsta tva fa hora att alla bilar ar uthyrda. I den tredje nappade det som tur. Bilen vi kommer att hyra, en Dodge Ram Truck! Den enda bilen tillganglig. Fuck the same tankte vi, hellre det an Grey Hound. Vi ska hamta bilen ikvall, sedan sticka och ata till vitloks restaurangen The stinking Rose. Imorgon ar planen att strova okring down town och sedan ta bilen till Marin Headlands och kolla vyn over Golden Gate Bridge. Pa kvallen ska vi heja pa San Francisco Giants, baseball it is!
It's all good!

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag är så glad för er skull att er resa äntligen börjat! Och en truck passar er utomordentligt :) Här blev det bara blivit höstigare. Regnigt och mörkt. Njut lite för mig också va? Puss till er alla tre.

Anonym sa...

Hej på er "amerikanare"!
Jag fick meddelandet, tack!
Osis med telefonen. Skulle det gå att använda simkortet i en ny telefon? Nåwell, går bra med info för mig i bloggen :) Ha det bra! hälsningar från din ömma moder och papp din som säkert gäärna sku kom med till The Stinking Rose... ;)

Mia sa...

Man blir ju alldeles ressugen när man läser ditt inlägg! Blir säkert super med bilen :D Hälsa dina resekompisar!!