lördag 6 april 2013

Ursäkta

Jag har varit på ett ställe där jag inte varit uppkopplad under veckan och därför inte laddat upp några låtar. Låt oss ha en gissningstävling var jag varit!

A.På villan i Larsmo. Need I say att det var kallt att kissa på tuppen ? Jag vårdar nu mina kylskador.
B.Hemma, men vi har kastat ut allt vad datorer och internet heter och beslutit oss för att leva ett enklare liv. Vi överväger nu att även kasta elvisp och diskmaskin åt helskotta. Tillbaka till nature, I say.
C.Varit hus- och hundvakter hos svärisarna sålänge de varit borta.

Här kommer nu en LÅT

3 kommentarer:

Lina sa...

Känns ju lite fel att delta då jag vet svaret. Så jag låter bli. Istället kan jag berömma låtvalet. Vilken goding!

Erika sa...

Jag gissar på A.
Vad kan man vinna?

Mia sa...

Erika: Eftersom det var fel svar så vinner du inget. Rätt alternativ skull ha gett dej en södern resa. Sicken otur!!